Warning: Declaration of Cws_Walker_Nav_Menu::walk($items, $depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /data01/virt49371/domeenid/www.keskhaigla.ee/labor/wp-content/themes/clinico/functions.php on line 0
KASUTUSTINGIMUSED - LTKH laboriuuringute e-tellimine

KASUTUSTINGIMUSED

KASUTUSTINGIMUSED

Käesoleva veebipoe omanik on AS Lääne-Tallinna Keskhaigla, registrikood 10822269, asukohaga Paldiski mnt 68, 10617 Tallinn, e-post keskhaigla@keskhaigla.ee.
Käesolevad kasutustingimused käsitlevad AS Lääne-Tallinna Keskhaigla (edaspidi Teenusepakkuja) poolt veebipoe kaudu osutatavaid tervishoiuteenuseid s.o laboriteenuseid (Laboriteenused) kasutava isiku (Klient) õigusi ja kohustusi.

Üldinfo

Laboriteenuseks on teenus, mis hõlmab proovimaterjalide kogumist, Kliendi poolt veebipoe kaudu tellitud ja makstud analüüside läbiviimist ning vastuste edastamist.
Veebipoes pakutavad teenused on tervishoiuteenused ning Teenusepakkuja on tervishoiuteenuse osutaja. Veebipoes pakutavate laboriteenuste eesmärk on anda informatsiooni, kuid mitte tagada arstiabi või diagnoosida vaid tellitud laboriteenuste alusel haigusi. Teenusepakkuja tagab, et omab vajalikke lubasid ja tingimusi, et osutada tervishoiuteenust. Teenusepakkuja labor on Eesti Akrediteerimiskeskuse poolt akrediteeritud meditsiinilabor registreerimisnumbriga L155.
Teenusepakkuja pakub võimalikku parima kvaliteediga teenust, rakendades selleks ettenähtud meetmeid. Vaatamata kvaliteedinõuetele täpsele täitmisele ei saa välistada, et Kliendile antud teabes esineb ebatäpsusi. Teenusepakkuja tagab, et teeb endast oleneva, et tagada kvaliteetset teenust.

Kasutustingimuste kehtivus

Kasutustingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel. Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste kirjelduste juurde. Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Kasutustingimused jõustuvad hetkest, mil Klient on kinnitanud oma tellimuse veebipoes.

Tellimuse vormistamine

Laboriteenuste hinnad põhinevad Eesti Haigekassa tervishoiuteenuste loetelus esitatud hindadel. Teenusepakkuja jätab endale õiguse hindu muuta. Teenuste tellimiseks tuleb lisada soovitud laboriteenused ostukorvi. Seejärel tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad. Kui Teenuseid tellitakse teisele isikule, tuleb andmeväljadesse sisestada Proovi andva isiku andmed. Prooviks on bioloogiline materjal (s.o. veri, uriin või roe), mida kasutatakse tellitud Laboriteenuse läbiviimiseks. Ekraanile kuvatakse tasu suurus, mille eest Klient saab tasuda pangalingi kaudu. Teenuse eest saab tasuda pangalingi vahendusel (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop, Luminor, Pocopay ja Liisi ID ). Pangalingiga tasumisel suunatakse Klient turvalisse ja krüpteeritud maksekeskkonda. Kõiki tehtud tehinguid arveldatakse eurodes. Pärast tasumist peab internetipangas vajutama lingile „Tagasi kaupmehe juurde“, vastasel juhul jääb tellimus vormistamata.

Proovi andmine

Laboriteenuse teostamiseks on Kliendil vaja pöörduda protseduurikabinetti, et anda proov. Kui tellite analüüsid tööpäeval enne kella 14:00, ootame Teid vereproovi andma järgmisel tööpäeval. Kui aga tellite analüüsid pärast kella 14:00 või nädalavahetusel, ootame Teid vereproovi andma ülejärgmisel tööpäeval. Proovi andmiseks võib minna otse protseduurikabinetti, aega broneerida või registratuuri läbida pole vaja. Proove võetakse protseduurikabinettides, mis asuvad Merimetsa tervisekeskuses (Paldiski mnt 68a), Pelgulinna polikliinikus (Sõle 16), Kopli polikliinikus (Sõle 63), Haabersti tervisekeskuses (Õismäe tee 179) ning Nõmme Tervisekeskuses (Jaama 11) (vastuvõtuaegadega tutvumiseks klikkige siia). Proovi andmine toimub elavas järjekorras. Protseduurikabinetis tuleb esitada isikut tõendav dokument. Juhul kui on tegemist uriini- või roojaanalüüsiga, peab Klient koguma Proovi ise ja tooma selle protseduurikabinetti. Proovi kogumiseks vajalikud vahendid on võimalik soetada apteegist või protseduurikabinetist. Uriini –ja/või roojaproovi kogumisel peab Klient jälgima proovi kogumise juhiseid (vaata siit). Juhul kui Proov on valesti kogutud, ei tagastata Kliendile valede uuringutulemuste korral teenuse eest tasutud summat.
Kui tellitud teenust ei ole võimalik mingil põhjusel teostada, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saatmist. Juhul kui klient ei ilmu protseduurikabinetti 14 päeva jooksul pärast teenuse eest tasumist, siis Kliendi poolt tellitud Laboriteenus tühistatakse ning tagasimakset ei teostata. Samuti ei osutata Kliendile teenust isikut tõendava dokumendi puudumisel ning ei tagastata ka Laboriteenuse eest tasutud summat.
Laboriteenuste vastused saadetakse krüpteeritud emailile.

Taganemisõigus

Kui Klient ei ole veel Proovi andnud, siis on tal õigus Laboriteenusest taganeda, esitades Teenusepakkujale 14 päeva jooksul alates Laboriteenuse kinnitamisest ühemõttelise taganemisavalduse (avalduse esitamiseks võib kasutada vormi, mis on leitav siit) ning saata see aadressile diagnostika@keskhaigla.ee. Teenusepakkuja teeb tagasimakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Juhul kui tellimust ei ole võimalik teostada Teenusepakkuja poolsetel põhjustel või esineb prooviga Kliendist mitteolenevaid probleeme, antakse sellest Kliendile teada tema poolt edastatud kontaktandmetele ning sellisel juhul saab Klient anda uue proovi lisatasuta või nõuda tagasimakset teenuse hinna ulatuses.

Pretensiooni esitamise õigus

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile diagnostika@keskhaigla.ee või helistada telefonil +372 6507271. Teenusepakkuja vastab Kliendi pretensioonile kirjalikus vormis 15 tööpäeva jooksul pärast kaebuse kättesaamist. Juhul kui pretensioon on õigustatud ning Klient esitab pretensiooni Laboriteenuste vastuse väljaandmise päeval, võib Teenusepakkuja sooritada võimalusel kordusanalüüsi juba antud proovist. Juhul kui pretensioon esitatakse hiljem või kordusanalüüsi pole võimalik teha, on Kliendil võimalik anda uus proov lisatasuta. Teenusepakkuja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud juhul kui Klient on proovi ise valesti kogunud.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-mailiaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja teostamiseks. Täpsemalt AS Lääne-Tallinna Keskhaigla privaatsuspoliitika kohta saate lugeda siit.

Vastutus

Teenusepakkuja vastutab Laboriteenuse osutamisel üksnes oma kohustuste süülise rikkumise eest.Teenusepakkuja võib Laboriteenuste osutamisel kasutada teisi teenusepakkujaid, vastutades Kliendi ees teiste teenusepakkujate tegevuse eest samamoodi kui enda tegevuse eest.

Vaidluste lahendamine

Laboriteenuse osutamise üle teostab järelevalvet Terviseamet, registri number 70008799, Paldiski mnt 81, 10619, Tallinn, tel 6943500, e-post kesk@terviseamet.ee. Teenusepakkuja vastu tekkinud pretensioonide korral on Kliendil õigus esitada Terviseametile vastavasisuline kaebus või avaldus. Täpsemat teavet kaebuse või avalduse esitamise kohta leiab Terviseameti kodulehelt.